If this love only exist in my dreams.. Don't wake me up

Idag är jmitt humör som en berg-och dalbana, är glad och ledsen på samma gång. Är trött på killar som inte vet skillnaden mellan kär och lek, som får en att känna sig så speciell ena dagen och helt oviktig dagen efter. Ush säger jag bara. Annars har jag haft en bra dag tillsammans med min fina Lou som alla andra dagar (typ) Började dagen med ett zumba-pass, det var riktigt kul och skakade även loss en hel del kalorier samtidigt. Drog till Väla vid tre-tiden i hopp om att finna en snygg klänning men nä, istället kom jag hem med nya underkläder och ett nytt linne. Fuskade lite och tog en solning på solariumet innan vi drog hem också. Just nu sitter jag och pratar med en go Stockholmare som jag träffade på Öland som har lovat att komma ner och hälsa på snart! Hur gött? SÅHÄR gött. Imorgon ska jag upp klockan sju föratt träffa Olle klockan åtta på aktiverum.. Längtar tills fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0