Girls who are naturally skinny are lucky, but the girls who had to fight to be skinny are strong

Har suttit och kollat igenom en massa bilder sen i vintras och det är inte föräns nu jag ser att det faktiskt är stor skillnad på min kropp om man jämför då med nu. Mitt ansikte är smalare och har fått mindre dubbelhaka, mina ben har blivit lite fastare och min rumpa har framför allt blivit mindre. Jag är faktiskt stolt över mig själv över hur mycket jag har kämpat för detta. För bara några månader sedan vägde jag sex kilo mer än vad jag gör idag. Visst det visar kanske inte så mycket på vågen men jag mår såå mycket bättre i mig själv. Jag orkar så mycket mer. Detta har fått mig att inse att INGENTING är omöjligt och om man verkligen vill något får man helt enkelt kämpa för det. Det var ett rent helvete i början, inga kolhydrater och bara stenhård träning och det lönade sig verkligen
Nu:
 
Då:
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt jobbat! Kung! Att du bara har haft motivationen, och den styrkan som krävs att klara av det, fy fasen vad glad jag blev, av att du lyckades nå ditt mål, grattis :)

Svar: va gullig du är! tack så hemskt mycket :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-06-28 @ 00:10:10
URL: http://sofiehornfalk.devote.se
Postat av: Anonym

Super bra jobbat !! Du är superfin !!! :-)

Svar: tack så mycket!! :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-06-28 @ 08:47:01
Postat av: Anonym

bra jobbat lovisa!!

Svar: tack! så glad jag blir! :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-06-28 @ 10:59:21
Postat av: Sanna S

Åååh så bra du är!!

Svar: tack fina du!!
lovisalorentzon.blogg.se

2012-06-30 @ 18:56:20
URL: http://sannaevelina.devote.se
Postat av: nicole

wow! kan du inte skriva lite tips och vad du tänkte på? ex mat, kost, träning? bra jobbat tjejen!

Svar: jo visst kan jag göra det! tack så mycket :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-07-26 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0