Back on track

Förlåt godingar för den usla uppdateringen men jag har haft fullt upp med annat. Mer än två veckor av sommarlovet har gått och det har börjat riktigt bra. Över midsommarhelgen tog jag och Louise en liten roadtrip till Öland. Fyra översjuka dagar med en massa krök och trevligheter. Annars är jag överdrivet trött på vädret som Sverige ligger inne med, är en aning avis på Steff och Hannah som ligger och gottar sig i Turkiet just nu. Imorgon är det jobb och träning som står på schemat, måste skärpa till mig och ta tag i träningen igen
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har redan fått jättefin kropp! Vad kör du när du tränar?

Svar: oh tack så hemskt mycket!! :)Det beror på, ibland kör jag mer styrka och ibland mer kondition. Men tycker det är bra att variera så man inte kör samma varje gång. Men minst tjugo minuter på crossen eller löparbandet som uppvärmning :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-06-26 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0