Walk away

Ikväll är en ganska jobbig kväll. Ikväll har jag en så enorm hemlängtan efter mina fina vänner. Känner mig trasig, allt är inte riktigt som det ska. Känns som jag ska bryta ihop vilken sekund som helst. Ligger just nu i hängmattan, invirad i en mysig filt, hörlurarna på högsta volym och bara kollar upp i himlen. Kollar på svalorna som flyger samtidigt som myggjävlarna biter mig hela tiden. Imorgon kommer jag hem och är hemma en kväll innan vi åker vidare till turkiet. Innan idag var jag så himla glad över att åka, komma till värmen och umgås med familjen men nu vet jag inte längre. Jag behöver vara med mina fina bästavänner. Behöver lätta på hjärtat lite. Det har inte ens gått en vecka och jag saknar dem redan


Kommentarer
Postat av: lou

Allt kommer bli bra lulu, vi ses sen! Love you

Svar: love you
lovisalorentzon.blogg.se

2012-07-13 @ 01:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0