The boys who make you feel like you're the only girl in the world

Så nu är första dagen på jobb avklarat så nu kan jag andas ut igen. Var riktigt nervös i början men sen efter ett tag började det släppa. Det är alltid svårt första dagen när det känns som man bara är i vägen men jag tror jag klarade det ganska bra. Efter jobb träffade jag Issa, kollade på film och doppade gurka och morötter i dipp samtidigt som regnet piskade mot rutorna utanför. Möösigt. Annars har jag haft en skitbra helg med goa människor. Galna kvällar.  Igår tog jag en spontanare ut till Jonstorp och träffade en kompis, kollade på oc och hade det allmänt gött. Snart ska jag och Issa pallra oss ner till stan föratt ta 10 min på solariumet. Jävla pissväder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du?

Svar: valltorp
lovisalorentzon.blogg.se

2012-07-31 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0