Now the pain is my pleasure cause nothing could measure

Jag som lovade mig själv att bli bättre på att uppdatera.. Nä bloggen prioteras inte i första hand just nu. Jag har fullt upp med att njuta över att det äntligen är sommarlov och att jag slipper ställa klockan varje morgon. Helgen var as grym, riktigt bra. I fredags var jag på fest i Ättekulla lite för mycket folk men det blev bättre när det folket började dra sig hemåt. I lördags åkte jag och Louise till Ängelholm för lite trevligheter hemma hos Sebastian. Missade sista tåget hem så var inte hemma föräns nio på söndagmorgon. Vilket resulterade att jag låg och sov nästan hela söndagen tills jag drog hem till Steff för en liten "återföreningsträff" med Kajjan och Steff. Lika bra som alltid. Gårkvällen tillbringade jag hemma hos Oliver. Så livet rullar på! Imorgon är det onsdag vilket innebär att jag måste ställa klockan föratt vara på Zumban klockan nio! Det stod även att det skulle bli bra väder imorgon (men man vet aldrig) så förhoppningsvis ska jag ner till stranden och jobba lite på brännan! Väl behövligt om man säger så

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffar du Oliver igen?

Svar: nej det är inte oliver booth om du tror det :)
lovisalorentzon.blogg.se

2012-07-04 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0