Live love laugh

Idag har varit en riktigt härlig dag! Började med att sova ut länge och lite senare framåt ett tiden tog jag och Tilda moppen ner till stranden och låg och gottade oss i solen. Kvällen har vi tillbringat i Borgholm med några vänner till familjen. Började med att dricka gott i deras sjukt fina båt och sen var vi och kollade på en stand up show på strand där bland annat Johan Glans och David Batra uppträde. Skrattade så mycket att jag fick tårar i ögonen och kramp i magen. Satt längst fram så dem drev med oss allihopa, speciellt pappa. Dem kallade honom för en blonderad kille med röda byxor och mamma var hans slyna.. Och det första dem gjorde var att säga till Elliott på tolv år: jasså du är tolv år då har du inte ens fått hår på kuken... Trodde jag skulle dö av skratt. Efter det åt vi en god efterlängtad middag och kom hem för en liten stund sedan. Imorgon ska jag fylla på brännan lite eftersom jag fjällar något enormt plus att det äntligen ska bli lite bra väder! Äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0