HOME

Borta bra men hemma bäst. Jag har haft en otroligt bra resa med min familj, även fast vi alla har lökat sönder i 50 graders värme och blivit en aning irriterade på turkarna. Så är jag nu hemma, lite mer solbränd på kroppen och lite mer påfyllning i garderoben.Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv som jag gjorde på denna resan, då det var kryddat varmt till halv nio på kvällen. Har inte kunnat ligga still i solstolen mer än två minuter så jag har mest gått vid strandkanten och legat ute och guppat på luftmadrassen. Har varit och dansat loss med min familj på skumparty helt random men ack så roligt det var. Har varit på den mest tråkigaste båtresan i hela mitt liv då vi stannade och badade tre gånger på NIO timmar. Trodde jag skulle dö bokstavligt talat.Annars har vi mest strosat runder i Side och legat på stranden hela dagarna långa. Har knappt kunnat vara på hotellrummet för det var alldeles för varmt. Men nu är jag hemma iallafall, ska packa upp min grejer och slänga det mesta i tvätten sen ska jag ner till stan och luncha med min saknade Lou. Imorgon drar jag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0