Summerloving

Fick bokstavligt talat kämpa mig igenom första veckan på jobb. För det första är det inte nådigt att ställa klockan på kvart i sju när det är sommarlov + att jag inte trivs där pga personalen, men det är bara två veckor kvar och vad gör man inte för pengarna? Så ska försöka hålla ut. Annars då? Helgen gick otroligt snabbt. Firade bland annat Steffi igår med brudarna vilket gjorde att jag längtar lite extra mycket tills min födelsedag som äger rum om cirkus en månad! Om exakt femton dagar börjar jag på Jensen, om jag ska va ärlig så är jag faktiskt väldigt nervös men det ska bli såå kul att få byta miljö och lära känna nya människor. Jag längtar dock redan tills nästa sommar.. Öland och Spanien eller något annat land ensam med favoriterna!! Wiho. Fast ja som jag sa, det är ett helt år kvar tills dess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken hemsida köpte du hem dina uggs?
Du hade väll någon billig hemsida med äkta uggs?
Jätte fin blogg!
Kram

Svar: tyvärr.. de uggsen jag köpte först var tyvärr fake så jag köpte ett par nya på uggsaustralia.com (tror jag det hette) dem var dock dyrare men dem är äkta. tack så mycket! kram
lovisalorentzon.blogg.se

2012-08-14 @ 19:09:33
Postat av: Anonym

Var börjar du nu, vilken skola? :)

2012-08-17 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0